Zingen is leuk!

En samen zingen in een jongenskoor is nog veel leuker. Je kan al vanaf de leeftijd van 7 jaar lid worden van het Haags Matrozenkoor. Sinds 1928 hebben honderden jongens het plezier van samen zingen beleefd. Met het koor werk je mee aan bijzondere concerten en kom je in alle beroemde concertzalen van Nederland. Hier wordt de basis gelegd voor een leven lang plezier en waardering voor muziek.

Meer weten over de verschillende koorklassen? Kijk dan op deze pagina.

Proefles

Weet je nog niet zeker of een koor iets is voor jou? Meld je dan aan voor een proefles via secretaris@matrozenkoor.nl
Ook als je alleen een project wilt meezingen, zoals de Matthäus Passion van Bach of de Krönungsmesse van Mozart, ben je van harte welkom om een keer te komen kijken.

Inschrijven

Zijn u en uw zoon enthousiast over het Haags Matrozenkoor? Vraag dan een inschrijfformulier op bij de secretaris van het koor: secretaris@matrozenkoor.nl.
Na inschrijving ontvangt u een welkomstbrief met toelichting over het koor. Voor jongens die in de C-klas of hoger instromen wordt een afspraak gemaakt voor het aanmeten van een koorpak (matrozenpak).

Repetitietijden

O-klas (7-8 jaar) Maandag 16:15-17.00 uur